Komentáře
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den pane Okamuro!
Dovoluji si Vám zaslat první část názorů přátel piva z hospody v Bystrci v Brně. Současná naše společnost je ovlivněna porevoluční elitou (Zeman ,Klaus a pod.)která tvrdí,že jedině privátní kapitál je úspěšný. Že toto je kravina už ví každé malé dítě-viz na příklad mamutí veřejné peníze nalévané do privátního finančního sektoru,zejména proto,aby se uspokojili zájové skupiny a navenek se mohlo tvrdit,že jde o záchranu kapitalismu. Díky tézi o úspěšnosti privátního kapitálů současné elity rozprodaly státní majetek a připravily cestu ke státnímu bankrotu. (Vedlejší Polsko-s růstem 3% si zachovalo mohutný státní majetek na př v oblasti těžby ropy a plynu,petrochemie-viu PKN Orlen,který vlastní soukromý český Unipetrol,dále v oblasti bankovnictví,pojišťovnictví atd). Obrovský státní dluh ČR nezachrání udržování deficitu na 3% státního výkonu,protože to znamená růst tohoto dluhu o cca 100 mld ročně. Není jasné,kde chtějí současné elity uspořit 100mld,aby byl rozpočet vyrovnaný,zdá se že to vůbec nejde. Současné elity (Zeman,Klaus atp.)obhajují morálku,že zdravotnictví má být kšeft,podobně důchodový systém a školství. Zde je možné prosadit ve společnosti tradiční hodnotové názory,že poskytování zdraví je poslání,stejně jako je to u školství. Důchodový systém je majetek státu a dle křesťanských zásad :"nepokradeš" je nutno jej ponechat jenom těm kdo ho vytvářejí. Znamená to pouze neziskový systém ve zdravotnictví(včetně distribuce léků)školství a kultuře.Z toho plynou úspory v miliardách.Novou morálkou ve společnosti lze dosáhnout konec rozkrádání veřejných statků a též zlepšit podmínky pro kapitalistické podnikání. Zásada,že všichni musí dodržovat férové soutěžní podnikatelské prostředí může být kromě jiného podpořena zákonem o tom,že kdo toto férové prostředí nedodržuje,tomu bude jeho podnik zestátněn- viz na příklad zahraniční poskytovatelé telkom.služeb,pokud by uplatňovali několikanásiobně vyší marže než v zemi jejich původu,přišli by o licenci. Totéž platí o podnikatelích platících daně v daňových rájích atd.atd. Zákon o ztrátě majetku pro pachatele rozkrádání veřejných statků je též možností vylepšení rozpočtu. Je jistě mnoho dalších způsobů,avšak k realizaci ja nutná odvaha,selský rozum,odbornost a realizační síla atd. Toto všechno může podpořit budoucí prezident a proto Vás budeme volit. Hodně zdraví a úspěchů Vám přejí brňáci z Bystrce.
Prosba
(Martin Soukup, 23. 10. 2012 9:29)Pane Okamura, blahopřeji k úspěšnému zvolení do Senátu. I když je u nás neoblíbený máte aspoň možnost ještě více prezentovat své názory a dění v politice. Budete - li aktivní a získáte si širokou popularitu bude možné uvažovat i o prezidentském postu. Jste moudrý člověk tak určitě víte, že "nahoru" se jde po schodech to jest postupně. Máte možnost vstoupit do dějin tak buďte prosím trpělivý ... Jako "neúspěšný" prezidentský kandidát budete u lidí zaškatulkován jen jako ten co se dere nahoru a ... Věřím, že Vás mnozí tlačí protože se těší na koryta buďe však moudrý a nepodléhejte tomu. Staňte se nejprve oblíbeným "politikem" a lidé Vás sami vynesou. Přeji Vám zdraví, štěstí a trpělivost. Nám všem přeji aby jste to dotáhl co nejdál a mohl ovlivňovat společnost k lepšímu. Ale to vyjde jen POSTUPNĚ ! S pozdravem Soukup.
Názor
(Bystřičák, 22. 10. 2012 13:25)Pane Okamuro, velmi mne potěšilo, že jste uspěl v senátu. Senát sice neuznávám, ale je tu, tak nic nenaděláme. Byl jsem na vaší akci v březnu v Luhačovicích. Mám docela prču z toho, jak vás nazývají populistou. Kde byli ti hlídací psi demokracie když kandidovali zelení, véčkaři a podobně. Byli v pohodě. Objevil se Okamura, začal sbírat body a ejhle - hlídací psi demokracie dostali vzteklinu. Možná proto vám věřím. I kdybych se spletl, což se mi málo stává, tak stejně jsou tam samí hajzlové, takže horší to být nemůže. Takže doufám že mne nezklamete. Já jsem vás nevolil, protože su z Bystřice, ale potěšil jste mne. Jsem ochoten vám tady sbírat podpisy, pokud je budete potřebovat, rád se zapojím. Na oplátku ale musíte splnit to, co od vás všichni očekávají. Já vím, že tento Augiášův chlív nikdo jen tak nevyčistí, ale aspoň ať zneklidní. A to se vám už zčásti podařilo. Teď se připravte na podpásovky. Vy je v pohodě přežijete. Držím vám palce. Franta. zaplida@seznam.cz
PROSBA
(Tatiana Fabiny, 20. 10. 2012 22:15)Vážený pán Okamura, kontaktujte ma prosím na tatiana.fabiny@gmail.com, srdečná vďaka
fandím Vám
(Ružena, 20. 10. 2012 17:51)Pane Okamuro, fandím Vám a též Vám gratuluji k vyhře ve volbách do senátu. Chci se zeptat, když chcete kandidovat i na prezidenta to bych taky podpořila, máte dobrou vizi jak by to mělo vypadat v naši zemi je zde mnoho nešvarů , hlavně ze strany politiků kteří rozhoduji, kterým stoupla moc do hlavy a kterým jde jenom o peníze. Já si myslím, že prezident má malé pravomoce je to jen reprezentační osoba státu. Myslím si, že více se uplatníte tam kde se o všem podstatném rozhoduje. Je to můj názor a děkuji za odpověď.
stížnost na zakoupený zájezd
(Smrčková Vladislava, 29. 9. 2012 8:50)
Dobrý den
# Včera jsme se vrátili z dovolené zakoupené u vaší cest.kanceláře v Turecku,hotel
# Club Belinda Beach
# Dovolenou jsme měli od 18.8.-29.8 tj,11 pobytových dnů v ceně inclusive(s
# dítětem!!!!!)
# Na hotel jsme dorazili 18.8. po 23 hodině,ubytovali nás před 24 hodinou(tudíž
# jsme byli celý den bez jídla a bez pobytu díky trčení na letišti v OV,kde jsme
# obdrželi poukázku na občerstvení v hodnotě 330.,kč na 3 osoby za toto jsme
# dostali 3 obložené housky!!!!!!)v hotelu nám bohužel nic už nedali ani pro
# dítě!!!
# Odlétali jsme 29.8. , z hotelu jsme odjížděli v 5.30,na recepci nám strčili do
# ruky 3 rohlíky zabalené ve folii,toď vše
# Takže když to shrnu: z 11 dní zaplacené plné penze pro 3 osoby a pobytu,jsme
# měli stravu pouze 9 dní a pobyt taktéž.
# Pokud berete plnou penzi to,že mi někdo strčí rohlíky do ruky jak bezdomovci,tak
# smekám!!!!
# Velice by mě zajímal Váš názor na tuto věc a očekávám Vaši rychlou a náležitě
# pro nás uspokojivou odpověď v opačném případě se obratím dál třeba až na pana
# Okamuru
# Smrčková Vladislava
# Střítež 3E
# okr.Frýdek Místek
# 73959
# Dále Vám zasílám Vám dodatkovou fotografii jak jste zajistili pro Vaše klienty
# námi placenou plnou penzi v den odjezdu,přejeme všem dobrou chuť!!!!!
# Smrčková
# Od 30.8. nejste schopni mi odpovědět a podat vysvětlení k emailu a k
# zájezdu,proto budu nucena odeslat tento email na vyšší místa
#
1 přiložený soubor - Uložit všechny soubory najednou - Zobrazit všechny obrázky najednou
P8300293.JPG - 1,26 MB
Zobrazit | Uložit
Strašně moc Vám děkuji za Váš názor
Vlaďka
Dobrý den,
(Radana, 14. 9. 2012 15:02)
Dobrý den,
píši pouze Vám pane Okamuro, jelikož věřím, že jste jeden z mála slušných lidí, který se problémy normálních občanů skutečně zabývá. Na konci prázdnin mi tragicky zahynul nejmladší syn a chtěla bych Vám popsat, jak tento stát zachází s matkami zemřelých dětí... Jsem samoživitelka, mám sociální vzdělání, do práce jsem nastoupila ihned po pohřbu, ale systém, který je v tomto státu nastolený, mě nutí k zamyšlení, jak zvrácený tento systém je, že se takhle chová k mrtvým dětem a jejich pozůstalým. Má smysl v tomto státě pracovat a odvádět daně, když v nouzi nejvyšší tento stát nejenže nepomůže, ale ještě Vás "oškube"? Pro systém je dítě mrtvé ke konci předchozího měsíce, ale pro placení různých služeb poplatků a nájmu dítě žije celý měsíc... Když zvážím, kolik stojí levnější pohřeb, i to, že jsem syna z finančních důvodů musela nechat projít žehem, že na místo posledního odpočinku jeho popela budu šetřit několik let.... lituji, že jsem dítě v tomto státě vychovávala.... ve státě, jehož systém je tak zvrhlý, že vydělává peníze na smrti malých dětí....
Otevřené oči
(Karel, 2. 9. 2012 8:26)Vážený pane,když jsem Vás viděl poprvé a zjistil,že se chcete zapojit do naší politiky,tak mě málem trefilo :-)) Ano,byl jste pro mě přivandrovalec,nic jsem o Vás nevěděl,ALE...stačí Vás poslouchat a plně s Vámi souhlasím,stojím za Vaším názorem a byl bych moc rád,kdyby takový člověk stál v politice této republiky hooodně vysoko!!!Každý Čech,který pracuje,živý rodinu,musí mít Vaše sympatie.Snažte se a kandidujte a shánějte hlasy dál a dál...lidi mají už dost těch spáčů...zlodějů...prospěchářů,kteří řídí tuhle zemi.Hodně zdraví Vám přeju!!!!!
Bič na politiky
(Leona, 26. 8. 2012 9:46)
Dobrý den ,
rozhodla jsem se Vám napsat, že za vaším názorem plně stojím.
Jsem obyčejná ženská od rodiny a platím poctivě co mám.Sotva každý měsíc výjdeme.Když si pak večer zapnu televizní noviny tak se mi otvírá doslova kudla v kapse. Ty nahoře si dávají tučný platy, odměny a další úlevy př.cestovné, benzín!No je to hrůza!!a ještě horší je že, lidé nadávají a nic nedělají.Měli bychom do ulic a protestovat ať si zmenší ty nehorázné platy které jim platíme stejně mi a ať ukazují daňové přiznání jako mi všichni.Pokud né tak ať jdou pryč a dosadí někoho poctivého.Já nevím je to zoufalství co ze mě mluví.Prosím pokračujte dál ve svých proslovech na veřejnosti.Snad se alespoň něco změní. S pozdravem vaše fanynka Leona
Jen tak dál !!!
(Jan Štulc, 26. 8. 2012 8:57)
Je pravdou,že za posledních několik let jsem si Vaše komentáře,či vystoupení vždy rád poslechl,šel jste vždy k jádru pudla,byl to téměř vždy logický argument a to, ať se to týkalo CK,podnikání či politiky. Já osobně bych Vám rád odevzdal svůj hlas při volbě hlavy státu.Pokuďnebudete bojovat o hrad,budu volit pana Zemana.
Děkuji a nashledanou.
zase dalsi podraz na ceske obcany od ceske vlady
(pavel balvin, 17. 8. 2012 0:51)najdete to snadno = na www.zvedavec.org = na leve strane -klik na ZAJIMAVE ADRESY , a je to = LIDE BUDOU INFORMOVANI , AZ KDYZ KRADEZ BUDE DOKONCENA = NOVA UPRAVA ZAKONA O VLASTNICKYCH PRAVECH NA NEMOVITOSTI. // EUROZPRAVY.CZ
zase dalsi podraz na ceske obcany od ceske vlady
(pavel balvin, 17. 8. 2012 0:50)najdete to snadno = na www.zvedavec.org = na leve strane -klik na ZAJIMAVE ADRESY , a je to = LIDE BUDOU INFORMOVANI , AZ KDYZ KRADEZ BUDE DOKONCENA = NOVA UPRAVA ZAKONA O VLASTNICKYCH PRAVECH NA NEMOVITOSTI. // EUROZPRAVY.CZ
2012
(Jan B, 12. 8. 2012 9:03)
Dobrý den pane Okamuro. Díval jsem se na některé Vaše komentáře a souhlasím s Vámi. Mám ale jiný názor na věc. Na každého jednou dojde , žádný strom neroste do Nebe a na každou svini se vaří voda. Nechtěl bych ,aby se proti zlu bojovalo zlem. Toto se pak vrátí zpět na místo činu a 100 násobně to postihne jeho původce , podle Božího zákona a Morálního kodexu Člověka.Zabývám se asi 2 roky učením Diany Cooper, Davida Ickea a jinými Mistry. Temní a Ilumináti to mají stejmě spočítané a je jen otázkou času , kdy se jim to vrátí zpátky. Toto učení mne dovedlo až na vrchol a tím je Mír v Srdci a víra v Nekonečnou Boží Lásku a Svobodu Ducha. Jedině tato cesta je správná a dovede lidi ke Svobodě , Harmonii , Lásce a Míru !
S pozdravem, Láskou a Mírem v Srdci Jan Budovič . LW -2012
Šancí je politický převrat nebo úplné dno
(Monika Hutníková, 7. 5. 2012 21:50)
Vážený pane Okamuro,
delší dobu sleduji Vaše názory a aktivity. V mnoha věcech s Vámi mohu jen souhlasit. Situace v české republice ještě nedospěla k tomu, aby se celý systém zhroutil, ať už národním převratem nebo finančním bankrotem. Bohužel zatím nenastalo to dno, od kterého bychom se mohli odrazit společně s vládou profesionálních manažerských odborníků, kteří by dali tuto zemi do pořádku, pokud to ještě jde. Ten systém má zatím velmi pevné kořeny a mafiánské propojení pořád velmi dobře funguje. Dovedu si představit, že každý na každého něco ví a existují celé složky kompromitujících materiálů. Vždyť jsou to lidé, kteří byli vychování agenty STB a ten systém byl sakra propracovaný. Víte přála bych si, aby si tyto hospodářské zločiny v budoucnu vyšetřovaly zcela srovnatelně jako ty komunistické, protože v nich nevidím rozdíl. Jediný snad ano, toto je v celonárodním měřítku ještě horší. Akorát je třeba, aby se to vyšetřilo s jednou vyjímkou, aby se aspoň něco vyšetřilo a zkonfiskovalo. Jsem přesvědčená, že mnoho čechů, tato situace velmi trápí, ale neví jak z toho ven. A když k tomu přičteme naši národní povahu, že dokud budeme mít co jíst, tak nic dělat nebudeme. Podle mého názoru musí v tomto státě přijít to dno. Velice si Vás vážím jako podnikatele a člověka, který snad díky jiné mentalitě a patřičné dávce optimismu a naděje má zájem něco měnit. Jenom to chce vymyslet jak na to a spojit síly v tomto státě. To, co se děje, že stát, o kterém zahraniční tisk píše jako o ukradeném státě, tak to je nutné zastavit. Pan Kalousek, symbol 20 letého rozkrádání, který se rozhodl zbídačit lidi, kteří celý život pracovali a odváděli daně. A to vše díky své neschopnosti sjednat pořádek jinak a také proto, že furt je kde brát. Víte toto, co se připravuje a děje, to nejsou reformy, to je neodborné konání něčeho, co pomůže pouze na 5 let, udržet tento stát při životě. Pokud by tady někdo chtěl sjednat pořádek, začne se zabývat celkovým systémem, začne sjednávat finanční pořádek úplně jinak. Nic tu není propracované a ty reformy mají hodně chyb a jsou zcela špatně nastavené. Je to jen udržování. Mám pocit, že lidem nedochází, že situace je vážná, že 20 let kradení dovede 80% národa k mnohem nižší životní úrovni a lidé velmi schudnou. A státní bankrot, to není strašení, to je realita. Tyto reformy, jakoby naoko reformy, nic neřeší. Tady je nutné vzít hůl a hnát je. Sjednat odborný finační pořádek a tresty za hospodářskou kriminalitu jako v USA. Celý politický systém musí být nastaven úplně jinak a financování politických stran, které musí dostat jasné finanční mantinely, jak buduou hospodařit. Musí přijít doba, kdy politické řemeslo bude normální prestižní zaměstnání, dobře placené podle výsledků a ne, že každý kdo tam vleze, odnese si zlaté prase. A navíc musí zkončit éra, že tam vleze každý, kdo se v normální civilním životě nezvládl uplatnit jinak. Já podnikám, takže velmi dobře vím, jak tvrdě se dnes na chleba vydělává.
Monika Hutníková, 33 let
monika.hutnik@email.cz
Re: Šancí je politický převrat nebo úplné dno
(Jana z Jičína, 10. 8. 2012 11:15)
Souhlasím s příspěvky a můj názor je,že pan Okamura(pokud by mu toto vše nevlezlo do hlavy a nezpychnul by nám) by byl opravdu nejlepší kandidát na prezidenta.Jsem jen pracující a politice nerozumím,beru 9000,- čistého platu a osm tisíc z tohoto mi ¨jde na provoz domácnosti.Mám 3 vnučky,kterým bych občas také chtěla něco koupit(buď mlsání nebo dárek),tak když v mediích slyším,že si politici mají opět přidávat a že by to mělo činit 20000,- tak se mi zvedá kufr a otvírá kudla v kapse.
Pane Okamuro fandím Vám i celá moje rodina.Jste frajer a zkuste tu kandidaturu Jana
Dotaz
(Jana , 7. 8. 2012 23:11)
Dobrý večer pane Okamuro
potřebovala bych od Vás poradit,mám problém ohledně pobytu v Chorvatsku. U CA jsem zajistila pobyt od 31:7 do 8.8 2012 ,zaplatila jsem zálohu asi 25% z ceny pobytu. Týden před odjezdem jsem musela pobyt zrušit z důvodu hospitalizace naší dcery v dětské nemocnici, v den zrušeni nám oznámila lékařka že se tento pobyt musime vzhledem k diagnoze stornovat, dcera prodělává léčbu kortikoidy a nesmí na slunce, vzhledem k vyšetření která prodělala by nezvládla ani cestu.
CA tyto okolnosti znala ale chce po nás doplatit celý zbytek dovolené.CA slíbila že pokud se jim podaří obsadit nebude nám to účtovat. Doporučila jsem naš pobyt kolegyni,zkontaktovala Ca kde si chtela část pobytu zamluvit, bylo ji CA oznámeno že tento termín je obsazen.(email máme k dispozici)
Ale CA mi oznámila že se jim nepodařilo termín v tak krátké době obsadit, datum splatnosti určila na 10.8. 2012. Můžete mi prosím poradit jak máme postupovat, dotazovala jsem se několika právníků, ale není to pro ně zajímavý případ.Bohužel pro nás obyčejné lidi jsou to nemalé peníze , které teď budeme potřebovat.
O zálohu nám nejde jde o ten doplatek.
Prosím poraďte už nevím na koho se mám obrátit.
S pozdravem Jana Urbánková email jancaur@seznam.cz
Jestliže zákazník zruší rezervaci pobytu v období kratším než 6 týdnů před nástupem nebo na pobyt nenastoupí, má CA právo ponechat si celou zálohu. Tyto případy budou řešeny individuálně, jestliže se uvolněný termín podaří znovu obsadit, nemusí být stomopoplatky účtovány.
zn. hledá se vůdce společnosti
(Jindřiška, 24. 7. 2012 21:03)Vážený pane Okamuro. Moc vám s manželem fandíme, a sledujeme vaše úžasná videa. Vaše názory mají hlavu a patu, jsou moudrá a spravedlivá. Když mluvíte, tak je všechno velmi jednoduché a prosté. Myslím, že bychom se měli připravit na akci Island náš vzor a udělat něco podobného. A co nejdříve. Určitě se znáte s nějakými lidmi, třeba z řad vysokoškoláků, a hlavně z řad lidí s morálkou. Která je vám vlastní. Podobné se přitahuje. Lidé nadávají na Johna, ale myslím, že docela úspěšně plní svoje předvolební sliby. Nepatří do té sebranky. Pamatuji, jak říkal před volbami, že to budou mít těžké a budou pod velkým tlakem. To se plní. Tak vám přeji hodně odvahy a boží ochrany, protože lidé se k vám přidají. Čeká se jen na osobnost, která bude schopná udělat ten nutný krok.
žádost
(Petr Karel, 16. 7. 2012 19:45)
žádám Vás o zaslání Vašeho Emailu,abych Vám mohl zaslat více dokumeJako poslední uvádí, že není možné, aby rozsudek jednotlivých stupňů soudů měl každý jiné zdůvodnění.
V telefonickém hovoru s ústavním soudem bylo řečeno, že se musí soudit podle žaloby a v případě rodiny a nezletilých dětí je povinnost soudu toto především ochránit a není možné soudit ke dni zasedání soudu, ale ke stavu ke dni podané žaloby. Proto měření hluku v tuto dobu nepovažuji za nutné.
Pouze vidím, že soud dává prostor protistraně zkreslit fakta.
Zcela nezvratně jsem prokázal, že dnešní stavba nemá nic společného s původním kolem. Proto nelze mluvit o obnově původního zařízení. Každému soudnému člověku je jasné, že zvednout hladinu řeky asi o 1m výšky musí mít devastující vliv na okolí a především stavby. Tento stav je doložen znaleckým posudkem, že pozemek je podmáčen a dům se rozpadá v základech. Jedná se o mnoha milionovou škodu. Při dodržení stavebních předpisů by k tomuto nemohlo dojít. A stavba by v tomto stavu nikdy nemohla být zkolaudována. Při posledním jednání všichni viděli, že Miloš Plesl spatně slyší.
Při posledním jednání mi bylo Milošem Pleslem znovu vyhrožováno násilím na chodbě soudu. Svědky tohoto incidentu byli Romové, účastníci jednání.
Při ústním šetření ( 19.12.2008 ) na základě oznámení - ( rodina Pleslova ). Bylo prokázáno, že dům má nové střechy je udržovaný, ale díky podmáčení ( řeka a vozová cesta ) a vnikání vody na pozemek poškodily základy domu natolik, že jeho oprava by byla velice finančně náročná. Na základě tohoto havarijního stavu mi pojišťovna vypověděla smlouvu a tím i odmítla náhradu škod.
Povinnost pojištění domu vyplývá ze smlouvy s Romy. Z tohoto důvodu nemohu nést odpovědnost za činnost Romů a musím jim ukončit nájemní smlouvy a vystěhovat je na ulici.
V tom vidím hrubý zásah do existence mé rodiny a znemožnění podnikání.
Na základě těchto skutečností žádám předsedu soudu, aby byl případ předán jinému soudu nebo alespoň soudci.
Důrazně upozorňuji, že na mé činnosti jsou závislé tři nezletilé děti a ohroženo jejich vzdělání.
Po prostudování jednotlivých materiálů soustředěných v soudních spisech - rozvodové řízení, BSM, péče o děti, ochrana vlastnictví, likvidace majetku, neposkytnutí lékařské péče, vymáhání zdravotního pojištění a penále, množství exekucí a délka sporů přes 20 let, která vedla ke zničení všeho co potřebuje rodina ke své existenci. Nelze dojít k jinému závěru, než že se jedná o zločinecké spolčení velice dobře zakrývané, neboť ani z jednoho dokladu nevyplývá viník tohoto tragického stavu především pro mé děti.
Dnešní projevy 24.3.2009 čelných představitelů vládnoucích stran toto mé tvrzení dokazují a potvrzují, že s komunistickou mafií, která prorostla do všech stupňů státní a hospodářské moci. Proti této mocenské převaze není možné mluvit o nezávislosti soudu ani jiných orgánů a domáhat se spravedlnosti. Výsledky šetření Ombudsmana toto dotvrzují.
Děkuji za pochopení a s pozdravem ,, Žít a nechat žít ‘‘ věřím, že dojde k brzké nápravě.
S pozdravem
………………………………..
Petr KAREL
ntace.S pozdravem Petr Karel (Petr.Kare.KTK@seznam.cz)
žádost
(Petr Karel, 16. 7. 2012 19:42)
Dobrý den Vážený pane Okamuro,jsem v tíživé situaci a žádám Vás o spolupráci při ochraně své rodiny(6 dcer),kde porušením lidských práv došlo k rozpadu rodiny a zničení jejího majetku.Nechci se rozepisovat více .V dokumentech,které Vám dám k dispozici,některé přikládám,uvidíte,že o demokracii v tomto státě se pouze mluví a vtakto podstatných věcech dodnes rozhodují totalitní soudci a funkcionáři z dob totality.Zničit někomu domov a poškozovat zdraví,je jeden z nejhorších zločinů.Děkuji za pochopení Petr Karel Tel.608 383 191, 494 321 008Petr KAREL V Kostelci nad Orlicí dne 24.3.2009
Palackého nám. 47
Kostelec nad Orlicí
517 41
Okresní soud Rychnov nad Kněžnou
K rukám JUDr. Kašpárkové
SP. zn. 4C 181/2004
Odpověď a stížnost na JUDr. Kašpárkovou
V odpovědi na Váš dopis ze dne 16. 2. 2009 uvádím :
Měření hluku uvnitř domu nepovažuji za potřebné a nutnost měření Vámi uváděného není ničím zdůvodněno. Hlukem nesmí být zamořován ani můj pozemek a nemůžeme se vracet k demagogii komunistických vůdců, kteří po domluvě s rodinou Pleslovou místo toho, aby odstranili zdroj hluku a ostatní obtěžování uvedené v řádné žalobě viz (příloha soudu Brno) začali prosazovat demagogii abych si odhlučnil svůj dům včetně umístění postelí na gumové podložky.
Žaloba byla podána v roce 1989 na ochranu rodiny a jejího majetku, byla sepsána JUDr. Špačkem a nezvratně z ní vyplývá, čeho se domáhám.
Bylo protizákonné rozdělit žalobu na žaloby dvě. Vidím v tom účelový postup, aby se prokázala činnost. Rozsudek je v rozporu s prokázanými skutečnostmi a s doznáním protistrany. Je pro mě nepochopitelné že JUDr. Kašpárková se snaží zúžit věc o ochranu vlastnického práva pouze na hluk v místnosti.
Neboť toto jsem již několikrát vyslechl od rodiny Pleslovy a státních orgánů. Vidím v tom prokazatelné ovlivnění. Sama doba, 20 let úmyslné protahovaného soudního sporu se dá vysvětlit pouze čekáním na změnu politických poměrů v tomto státě.
Musím poukázat na to , že od začátku bylo jasné, že se jedná o stavbu nepovolenou
( černou ). Odkaz na Povodí Labe a inspekci životního prostředí.
Bylo zřejmé, že jsem dům koupil suchý a sám Miloš Plesl toto dotvrdil (viz protokol).
Zároveň Josef Plesl st. dotvrdil, že tam bylo pouze vodní kolo na spodní vodu a v době koupi domu tam nebylo nic.
Při posledním jednání předložila protistrana již třetí projekt a je logické, že dovolí-li si někdo takový podvod je si jist svojí beztrestností.
Když jsem poukázal na vazby protistrany na některé soudní znalce dotvrdil Josef Plesl a sám uvedl,že znal posudek z mého BSM, obdržel od znalce. Tento posudek byl lživý a byl vyvrácen znalcem Fejfarem.
Máte - li podnikatelský humor,berte to jako společný vstup do podnikání s Vaším podílem,ten si navrhněte sám.Zachráníte nejstarší Aero 500,rv.1930,cennou funkcionalistickou vilu a vozidla Praga,oceněné v roce 1939 cenou elegance v Ženevě.
x
(Ivana Rašková, 15. 7. 2012 7:43)
Vážený pane,
přeji hezký den. Chci Vám jen sdělit, že je škoda, že nekandidujete
na presidenta.Ale možná jako senátor budete mít možnost většího
vlivu na neprostupnost zrůdných zákonů těchto vládních zločinců.
Možná by bylo dobré to přese jenom zkusit? Máte hodně příznivců.
Názory na současnost
(Josef Šroubek, 7. 11. 2012 15:59)